lördag 7 juli 2012

igårvarefreeedaaaggg

efter min grova bakfylla i torsdas insåg jag att jag vill faan inte bli sådär mer, för typ första gången blev jag avskräckt av alc. egentligen inte avskräckt men dt känns som att dt va droppen som fick bägarN att rinna över :o inte för att jag gjorde nåt på fyllan som ja ångrar för dt va mest en random fylla men känner attt jag pallante bli sådär liiite för full varenda jävla kvälll.

Så under hela kvällen igår drack jag typ 6 öl, varav 2 av dom var corona (mindre än fatöl, fick dom för 30spänn av min bartenderkompis ;)

Vi va iaf på sommar! igår, hehe kunde inte gissat på va? ;)
o lixom 6 öl utspritt från halv 8 till typ 4 på natten e fan riktigt bra jobbat :) Var ba typ tipsy hela kvällen o idag var jag inte bakis nästan :D Bara sömnbristigt för vi drog på "efterfeeckeee" hos markus o sover aldrig bra hos andra hah :)

aaaaja heres some pics från igår :D
















Inga kommentarer: