onsdag 18 juli 2012

påå tååget..

jaa. Nu e vi äntligen påväg hem till sthlm :) fett skönt faktiskt. Int bloggat sen Hven men vi har bott en natt i köpenhamn hos sonias morsas kompis Britta o sen en natt i falsterbo hos min plastpapis föräldrar så varit liite svårt.
Aaaaa, vi sitter här i en delad kupé på ett veoliatåg av nån aledning. Vi är alltså 6 pers på två bänksäten... det var helt ok när man satt vid fönstret inknölad me massa väskor o grejjer men sen kom en dryglady o heelt otacksam tyckte jag skulle mova allt o göra allt hur omständigt som helst bara för att "man ska ju sitta på den platsen det står på biljetten"... lool.. dt e klart jag flyttar på mej men menar, hon kan ju iaf visa liiiite tacksamhet åtminstonde :I nu sitter jag mellan två pers o typ e galet uttråkad plus att dthär e så jävla obekvämt.. kan lixom inte luta mej mot nåt plus att kuddarna e helt fel formade så måste sitta lite framåtlutat me huvet..  nästan 3 timmar kvar också...dt e jävligt soft. najs. sjysst. kul... :/


ååååååååååååååhhhhhhhhh vill va hemma nununununuuuu


btw, på posten ligger min nya lur o väntar på mej :D
denhär fast vit :)


phonehouse betalar ;)


Inga kommentarer: