måndag 2 juli 2012

haajhaaj

klockan e 10 över 11 o jag ska in till jobbet asap. Men lär dra runt tolv. Känns faktiskt skönt att dom ringde in mej tidigare idag för börjat störa mej på mina kortispass.
el problemo e att dt känns som jag fått typ sömnproblem... Även fast jag lägger mej "tidigt" när jag e trött kan jag inte somna förän 5 typ... o så vaknar jag typ 9 o kan inte somna om fast jag känner mej fett trött.
Jag har aldrig varit me om dt såhär mycke (o brukar annars ba somna om direkt när jag vaknar tidigt) annars än dt har ba vart så på sistone :/ så inatt har jag nog bara sovit typ 5 timmar, o dt gjorde jag natten innan dt, o natten innan den sov jag nog ännu mindre.... käånns inte så bra? :O
Jag kan typ bara sova ordentligt när jag druckit.. aaja.

Nu måste ja börja fixa mej inför jobbet :)

pösshej



Inga kommentarer: