tisdag 3 juli 2012

nyy locktång!

vann en locktång på tradera för typ 40 spänn, så jävla najs, o den e superbra :D Precis det jag letat efter, inte sånnadär superlockiga lockar utan dom blir lite mer naturliga o vågiga, så jag hoppades på att få av vågtången som jag nu sålt :) hade min webcamen inte sugit hade jag kunnat visa mitt hår right now... kan iofs prova ändå...

faan va dålig bild... aaaja.


Anyways, gick upp 8 idag, jobbade till 3, stack till um för hhade bokad tid, stack till h&m o lämna tillbaka skinnvästen o köpte en badräkt som e fett najs som body, dock liiite svårtburen men kommer lätt ha den på emmaboda iaf (; tror btw sonky köpte en sån för länge sen?? hmmm... Den e size34 så e lite tight över asset men syns ju inte om man har shorts över typ, dock jävligt shnygg på överdelen :) o kosta ba 70 spänn! hm har fett rea nu asså... kanske provart o lägger in sen.
Aaa sen har jag köpt hårfärg, tänkte färga utväxten o så har jag solat så nu e jag jobblökig + solariumlökig = supercombo!

aaaja herrrå :)

Inga kommentarer: