måndag 2 juli 2012

IRRIIII

åååh, så jävla jobbig b-rud på tradera. kanske svårt o fatta om man inte e traderare men hon har iaf betalat förlite frakt för hon påstår att dt skulle gå att få billigare än dt jag skrivit i annonsen, FAST DT JAG SKRIVIT VAR TILLOME LITE BILLIGARE ÄN BILLIGASTE FRAKTALTERNATIVET!! hon överförde 39 till mej i frakt, jag skrev 48 i annonsen, det ksotade billigast möjligt 60 kr, men dt hon påstod kostade 39 kostade egentligen 99? plus att d¨å var man tvungen o boka dt på nätet o skriva ut massa skit  o ja vene vad!!! asså.. ceeepeee...
orkar inte. Har iaf fått pengar.. bara att jag förlorar typ 20 spänn vilket jag egentligen skiter i men dt e principsak !!
Man kan inte hålla på o krångla, man gör det annonseraren erbjuder, punkt slut! Men jag pallante. Kanske lämnar neg omdöme ;) får se vad hon svarar på mitt mejl, jag ägde hon som fan i dt iaf ggeheh...


and im like, hey, fockayoou KrångelTraderarN!!!

Inga kommentarer: