tisdag 31 juli 2012

le emmaboda 2012

e fett trött, så just nu tänkte jag bara skriva snabba najs & bajs med emmaboda, skriver mer om det imorrn :)

Det som va mest najs med emmaboda12:
- Vårt camp! Asså allt med det: dom jag var där med, vart vi campade, mitt o heddas tält osv...
-Vädret! Visst klagade vi på solen 24/7 men asså när klagar man inte lixom?
-Att jag faktiskt satsade mer på hälsa & hygien dethär året (söp mej inte överdrivet varje kväll, duscha osv)
-själva stämningen o mentaliteten... ba allmänt fuck the system o ingen faktiskt bryr sej
-Vi fick träffa Kapten Röd :D
-linssoppan!
- o självklart alla sköna, derpiga, retarded, sjyssta, random, osv peeps man träffa :)

Det som var mest bajs med emmaboda12:
-Att jag av nån anledning var otaggad emellanåt, mest i början
-Att jag hade fett äckligtyp bara vin dricka o inte bärz(ba lite)
-att det inte gick ÖVER HUVUDTAGET att sova i tältet på dagen p.g.a solen o 28grader
-att jag inte fezta mer vid kojjan(ellr över huvudtaget) i mitt neonlinne :D
-att min fina fina jacka typ blev snodd :'(
-känns som jag brände fett me para...
-somliga inbjudare

säkert glömt nåt obvious men aja whatevs, 3 pics från le emmaboda :) resten kommer imorrn lr nåt

vårt camp <333

banana o jag efter general knas :)

VI OCH KAPTEN RÖD! HAN E BÄST, KÄRLEK!

Inga kommentarer: