måndag 9 juli 2012

haj haj

idag äre måndag, har jobbat 3 - 7, (4timmarpass e värst!)

började som värsta skitdagen.
pms, mensvärk, glömmer mina jäävla arbetskläder hemma, så dom blir irriterade på mej på jobbet(i guess) och fick låna nåns skor o använda utan strumpor(!!), o jag hade verkligen iiinget flyt o allt ba gicck fel o ja ba kände FAN VAD JAG VILL ATT DETHÄR PASSET SKA VARA ÖVER!!!!!
kändes bättre på slutet, o så va jag fett fiffig o gjorde en islatte när jag slutade :D

för er som jobbar på donken som vill göra islatte:
-gör två stycken espresso i en stor kaffemugg
-fyll med kall mjölkförpackning (inte automaten, tar ju fan hundra år)
-fyll me is :D O ta läsklock o sugrör....
var faktiskt fett gott fast dt va utan socker :)

aaa sen ba mot slutet av passet fick jag nån slags bra karma för ja fick två fett sköna kunder som fick mej på bätte humör o sen efter dt kändes det som att alla ba blev otroligt trevliga :O
sen slutade jag o påväg hem va dt typ folk som log åt mej o han som stämpla min remsa va typ jättetrevlig o ba "Ska du ut o åka tunnelbana du!" asskön hahah...
oo aaa dt va naaajs :) o tog me mej donkenmat men dt va inte spec gott.. så jäääävla trött på donken. Fat ja aldrig äns ätit mycke där?

aaaja, nu ska ja fräscha till ej lite sen kvällsfika me ellen o jennelie kanske fler :)
pösss



ser lite psycho ut...

Inga kommentarer: