fredag 20 juli 2012

god morgon


fett lökiga bilder men aaaja, inte fixat mej en. Nu när jag har inbyggd webcam blir dt lätt massa osminkade bilder haha..

ska snart dra iväg för o möta anna, hedda, jennelie o tror simon s för att kirra alc :) jag har ju redan en del till emmaboda men skulle vilja ha lite till så ja e säkrad (;

ajaa, heeerråå! Länkar lite bra crap jag lyssnar på these days

Mumford & Sons – Little Lion Man

Kent – Varje gång du möter min blick

Thåström – Över sundet

Håkan Hellström – Shelley

Eldkvarn – Fulla För Kärlekens Skull

Nationalteatern – Barn av vår tid


fan va mycke svenskt??! insåg jag nu.... Asså lyssnar ju på typ hundra andra låtar rightnow men detta som kom upp spontant.
 fast verkligen inte det klassiska svenska typ schlager o gamla, utan dels de här ovanför + mycke svensk reggae o hiphop.. speciellt skånsk (;

Inga kommentarer: