måndag 23 juli 2012

jag kanske blir orange snart

har ju alltid varit lite av en morotskäkare, men efter att ha upptäckt dthär me o dippa morotsstavar i holiday dip har jag typ löpt amok på dom... idag har jag käkat typ 10 stycken :O hört att dt inte e så bra o käka många om dagen, kolla runt på lite forum o tydligen e dt typ inte farligt men man kan bli orangeffärgad i hyn.. o inte av grova mängder utan tydligen av ara typ 2 om dan! heelt sjukt.
Tur att jag nog tar en paus från dom nu under emmaboda (;
Men najs iaf om dom ger liiite färg, eftersom man då ser mer solbränd ut (:

som bilderna i nästa inlägg,ser faan fett brun ut, har iofs solat 4 dar i rad :)

för övrigt, försökt samla ihop alla kläder jag ska ha på emmaboda, freakin omöjligt va jag ska solla bort o inte!!!!!!! tar fan hundra årr för börja prova allt o ta bilder osv osv.. (checka inlägget skrivet efter ddetta, alltså över, på bloggen (; 

Inga kommentarer: