fredag 25 mars 2011

En sak ni kanske inte visste...

Att jag, min syrra och min morsa är författare :)
Jag tror iaf att man kan kalla sig det när man gett ut "första" (och ända) boken ;D

Jag och min syrra brukade göra mycket sagor o serier när vi var små och några tyckte mamma var så bra att hon skicka in dom till ett förlag. Då gick jag i mellanstadiet, typ 5an eller 6an. Och sen var det ett förlag som nappade :)
Sååå i dom flästa bokhandlar kan ni hitta min o silkes bok.
  
dålig upplösning, i know...

Och sen den som jag i dagsläget tycker själv är mer intressant är den som min morsa gjort!
För dom som inte vet var jag väl inte den lugnaste tonåringen o det var mycket tjat o bråk mellan mej o mamma när ja var 13 - 15 (Då var det typ som värst, iaf när ja va 14).
Sen visar det sig att min Mami har gjort värsta typ boken, men den e egentligen mer som en serie på sin fritid. Hon skicka in den till nån i abbas dotter som tydligen har ett pocketförlag o hon nappade direkt.
Boken är upplagd på ett väldigt humorladdat sätt och det får en verkligen att skratta åt det som en gång var jobbigt. Det e roliga illustrationer och den har fått skitbra kritik faktiskt :) Det har verkligen gått bra för den o alla tycker att den är asrolig! Den är riktad till tonårsmorsor o egentligen till tonåringar också tycker jag. Alla mina vänner som läst den diggar den asmycke :) Scilla älskade den asmycket o hon fick den i 18årspresent av mej o hon blev jäätteglad! :D

Här e lite recensioner..
http://theresans.blogg.se/bokblogg/2010/april/helt-random-jessica-lauren.html

http://www.bokus.com/bok/9789185567607/helt-random/

http://pantalaimoneandbooks.blogspot.com/2011/01/helt-random-av-jessica-lauren.html?showComment=1301075910567#c4206218122897221052

en bild på sidan, snodd från en blogg :)




ni borde se till att läsa den ;)

Inga kommentarer: