tisdag 15 mars 2011

Grattis Papi!

Idag hade Pappa fyllt 50! Grattis Grattis :) ♥

Han dogför 4½ år sen, saknar honom mycket.
Jag har skrivit dt förut men för dom som inte vet så var han en grymt duktig konstflygare och var ett världsnamn inom konstflyget och hade blivit utsedd till nordisk mästare flera år i rad , och blivit utsedd till europeisk mästare 2003 i freestyle :) Han satte också ett guiness worldrecord en gång med 256 loopingar på en timme!
Han omkom under en flygtävling på malta då han låg först (!) och efter låg en belgier ellr något som flög in i honom, självklart så vare ju min pappa som inte överlevde trots att dt var belgien som klantade sej. Alltså överlevde Belgien.. För typ 2 år sen när jag, vinne o rogge var på philles land så tittade vi nåt program på 5an där dom visade folk som överlevt extrema olyckor, då pratade dom om belgiensnubben och typ "woow titta han överlevde dthär!!" Men dom sa inte ett ord om att min papi omkom.. Fett dåligt. Blev väldigt arg! Men men what to do liksom.
Ska åka till Elin o Vincent Min plastmamma o lillebror, idag så ska vi väl fira honom lite o så. :)





En video som min syster länkade på fb, visar lite hur han flög :)





En tribute till honom, vet inte vem som har gjort den men den var fin iaf. Dock är dt me lite från crashen, men ändå.

Inga kommentarer: