torsdag 31 mars 2011

tors dag

Kom inte iväg till skolan förän halv 1 idag.. Yes thats just how i am!
Nemen seriöst e ja så SJUKT skoltrött nu. Asså helt galet.
Blir nästan förvånad av mejsjälv. Jag vaknar av väckarklockan o snoozar till typ kl 10 o trots att ja e helt klarvaken så ligger ja bara där o ba...nej ja orkar inte gå upp. O så när ja väl gått upp gör ja allt ja behöver på morgonen o tar god tid på mej.
Men tror dt e nån kombination av att man e trött på allt denna tid på året, fanny e fortf bortrest o eve e aldrig i skolan typ o dom som ja hänger mest me går industri o hälften av våra lektioner har ja typ me textilarna, o typ... att alla andra slackers o ja har pratat om hur najs dt e att va slacker så då blir man mer taggad på att va det :P Och typ att jag ändå får mitt csn så då äre inge probs.
att min skola e galet urballad e ju ingen nyhet, däremot att dom alltid glömmer att ta närvaro o sen måste ge typ alla närvaro för att dom glömt vilka som var där e ju bara najs!
Men får ja en CSN-varning ska ja skärpa mej.

Nu ska ja dra ner o köpa cigg på kinesen o sen möta hedda så ska vi till nån grejj i gamla stan X) ehehehe...
O sen ska ja se min syster silkes pjäs med mami på teaterverket lr va dt nu hette.
CYaaa guys!
hade ba mascara idag på ögonen.. brukar allti ha nåt mer typ flytande kajal ;)

Inga kommentarer: