tisdag 1 mars 2011

värsta åldern?

Har länge funderat över vilken ålder som är värst när barn är i.
Man tänker oftast på småbarn, trotsåldern o allt det. Men det finns fan en som är värre.
Jag har kommit fram till att det är mellanstadieåldern. Det slog mej liksom idag när jag skulle till ica o var fett hungrig, irriterad, seg/ansträngd, allmänt pmsig o skulle gå igenom 100porten. Så var dt typ 5 sånnadär små irriterande killar som typ går i 5an lr nåt kanske 6an ellr 4, mellanstadiet helt enkelt, som typ skulle stänga ute nån utanför porten o typ proppade igen dörren o ja var så irriterad att ja bara tog en av dom o knuffade åt sidan o typ klämde mej förbi fett agro..hehe.. ja hörde hur dom ba "nån e aggresiv!" sådär irriterande som gjorde mej ännu mer irriterad.. fast kom sen på att ja hade varit lite väl aggro haha men asså ändå synd för dom man står inte o korkar upp en vältrafikerad port sådär :P
Mellanstadiebarn är små fast fortfarande inte så små att dom e söta utan bara förvirrade över sej själva då dom håller på att bli stora... jag minns att ja inte riktigt gillade dendär åldern, nej ush, iallafall i sexan trivdes ja väl inte så jättebra i allmänhet.. Nu är ja så jävla glad över att vara förbi allt såntdär.. :p
Gillar min ålder nu ganska mycket faktiskt, fast när jag blir 18, då kommer dt nog bli som mer najs :)
Kan tänka mej att 20 e typ ännu mer najs fast då har man ingen ursäkt längre för att inte vara vuxen :S
Så, 18 känns gött. Längtar .. synd bara att det e typ 10 månader kvar :/

gla tjej i sina bästa år ;)


Inga kommentarer: