torsdag 3 mars 2011

Torsdag o dt sportlov

Sitter o äter pannkakor som ja känner mej stolt över gjorde som lundag (skittöntig version av brunch fast ist för frukost/lunch så är det lunch/middag) vilket ofta förekommer på loven.
Lyssnar också på Chords,  har börjat lyssna mer på han nu o han e faktiskt jävlit soft! :) Länkar en bra låt av han längst ner.
Snart kommer Jennelie hit! Vi ska typ hänga lite o sen dra till rogge för att spela in o skriva en låt o kröka lite :) Ska kirra lite cider hade ja tänkt, najs me 20åriga kompisar :)
Men iaf.. Inte riktigt hunnit  blogga så mycket o jennelie har haft min kamera så inte heller fottat spec mycket.
Men jag skrev ju aldrig om hur dt var i lördas men kan ladda upp bilder från då när ja får min kamera o samtidigt skriva om dt då :)

Men aa har ändå varit dåligt me update men har inte så mycke kul o skriva om längre o e ganska allmänt tired on life, känns väl lite bättre nu när solen tittar fram typ varje dag men ändå... :p men aa ska inte gå in på det mer o verka emo. Jag chillar med lovet helt enkelt!
Även fast ja skulle behöva ett break o ba åka iväg nånstans.. inatt drömde jag två gånger efter varran att jag åkte till varma najs ställen :I
Nu ska ja göra mej iordning innan jennelie kommer!
cyaa

Inga kommentarer: