fredag 11 mars 2011

scillablomman

ska ner o träffa sony nu.
Med moodet ja kom in på fick tankar som ja brukar stöta bort annars att komma fram. Jag skriver för lite om Scilla, ja pratar för lite om Scilla, Men jag tänker mycket på henne.

Jag saknar henne skitmycket, en sån underbar person. det är så jävla fel aa just hon...
Men det jag tänker på mest är att ja saknar henne. Inser mer o mer med tiden att jag aldrig kommer kunna hoppa på hagsätratuben en fredag kväll o dricka bärs hos henne, kommer aldrig kunna åka o spontanshoppa i stan lr globen med henne, kommer aldrig kunna dra ut o måla, aldrig träffa på konstiga typer i tunnebanan o aa helt enkelt aldrig ses. Jag får nöjja mej med dom 2 åren vi var jättetighta och alla åren innan då vi inte var lika bra vänner men ändå klickade hur bra som helst.
Nu när dt börjar bli bår tänker ja mer på Scilla, för våren var verkligen vår årstid på nåt sätt.

Jag är dålig på att säga hur ja känner, jag är sån som person. Men ja har alltid älskat Scilla oerhört mycket och kommer sakna henne galet mycket.
Vila i frid min speedade lilla blondin ♥♥♥♥

älskar denhär bilden på henne, tycker den är så fin

Inga kommentarer: