tisdag 8 mars 2011

fettis dagen

Shit! Idag är dt official semmeldagen, fettisdagen! Känns som att den redan varit typ 3 ggr..
Jag och vinne delade faktiskt på en semla igår, brukar itne gilla det så mycke, men denhär var Skkkiiitgod!! Det var en specielsemla från gunnarsons, mm-mm!
Sitter hemma o e sjuk, kom nyss hem från ica, vinne sov här o drog när ja drog till ica,  såå thats how it ligger till!
(Ja älskar verkligen att gå till ica med icakortet, speciellt när man e hungrig;)
Men iaf, tänkte eg använda denna dagen till att göra saker som ja borde... typ fixa i rummet o så. men har bestämt att ja inte kan måla klart cuz det är ansträngade o inte bra när man e sjuk o anstränga sej.. o röjja e kanske inte heller så bra ;) Men håller faktiskt på me en annan grejj just nu som ja tänkt göra ett tag, jag har ju klagat över att ja tycker mitt löshår e lite för tunnt, så nu har jag färgat mitt förra löshår som ja slutade använda i våras typ o ska klippa till det lite o fixa ihop några delar på det jag har så dt kommer bli näääjs o tjockt ;D kan visa sen typ... förhoppningsvis så blire bra :)
Förresten, va tycks om mina nya legginz från carlings?

Inga kommentarer: