tisdag 15 mars 2011

Ledig e najs

By the way, Så är jag ledig idag :D :D
Ellr p.g.a att jag har idrottsdag och egentligen skulle åkt skidor helt gratis (skolan betaalar) men ja e sjuk så får ja chilla hemma :)
Som ja skrev innan ska ja till Bromma o hälsa på min plastmorsa o lillebrorsa, Innan dt så ska ja köpa en finfin tröjja på H&M som ja lagt undan, tjohoo! ja har btw länkat bild på den förut. Men aja, lägger in bild sen.. :)
Jag har lite dåligt me cash just nu (har liksom börjat använda av cashet ja lagt undan till sommarn) o väntar bara på att mitt csn ska rulla in förhoppningsvis på fredag :)!!!
Men iaf, så för att ha råd me fika på onsdag(ska fika me anna) och ett ciggpaket nu(som ja lovat mej själv ska räcka till helgen) o så har ja skrapat ihop lite norska mynt som ja ska gå o växla hahahaha känner mej som värsta lodarn.. men det e inte lätt när dt e svårt ;)
Såå o efter att ja varit i Bromma så ska ja sova hos vinne tror ja :) Bara ja orkar upp till tyskan imorrn :I

Juste, har btw tävlat om biobiljetter på Hugo Rosas blogg ikväll. Så om ja vinner dt så blire bio ikväll också ;D Inte för att ja tror att ja kommer vinna men aa ändå.
måste fixa lite stuff nu..pusspuss

Inga kommentarer: