fredag 25 mars 2011

nostalgi! ♥

Aaw, ja hittade denhär boken nyss bland lite grejjer :')

Inte så många vet det kanske, men det var här jag träffade Scilla! Jag va på lägret i 3 år, och hon var där på dom två första som jag var på så ja chansar på att dethär var andra lägret tillsammans. Alla som var där dt året fick denhär boken. Alltså har vi känt varran sen sommarn 2004 :) fan 6½ år sen!
Det e lite dåligt upplösta bilder i den från lägret + några av alla som var därs dikter o sånt :)
Hittade en dikt av mej, o en av Scilla. Vi har skrivit om varrandra i dom. Ja minns just det tillfället väldigt starkt faktiskt! Hon o ja gick iväg själva till notholmen under en skrivlektion o skrev våra dikter.. aw. Det var nåt väldigt najs över dtdär lägret :) det är något ja aldrig kommer glömma!


Ylva i blått, Silke i svart, Jag o Scilla längst till höger, Johanna i ljusrosa närmast kameran



Aw! Jag i rött o sen Scilla till höger. Hon gjorde den fotoposen redan då ;)

Hennes dikt! Hon va ju så duktig på sånt. Hennes diktblogg(också vardagsblogg) kan du läsa här:
http://scilluttheplutt.blogg.se/


hehe min sugiga dikt. Minns att just den blev väldigt dålig :I Hade ingen inspiration o fick inte fram orden. Men ja gillar vad det står om Scilla hahah så jävla klockrent me norrmanhistorien :) ♥

Hon o jag förra sommarn. Galet mycket galna, sköna o underbara minnen ja har me henne, fan vad man saknar den bruden asså!
♥Vila i frid min fina vänn, jag kommer aldrig glömma den vänskap vi hade ♥


god natt

Inga kommentarer: