onsdag 16 mars 2011

Heute ist es Mittwoch

Ååh synd att min tyskalärare inte läser min blogg, då hade hon nu varit stolt över mej! Fast egentligen, vad vet jag om hon gör det lr inte ? ehehe saaajk.. (typ första gången o sista gången ja nånsin använder dt ordet)
Rubriken betyder  "Idag är det onsdag", zå ni vet.

Har bara haft tyska idag så dt varit ganska chill. Kände mej lite bad för först kom ja en halvtimme försent, sen hade ja inte övat på läxan o sen var ja tvungen att dra 45 min tidigare också  heheh min tyskalärare får stå ut med mycket hon. Men hon ska vara glad över att ja äns börjat gå dit igen!

Aaa sen åkte ja till gullmars o köpa min nya bananfärgade mysdress för endast 40 spänn!!! :D tjooho! visar sen, den e apmysig. Sitter o myser i den nu faktiskt.

Sen i skanstull påväg hem stöter ja på mami o jonas o stella som tydligen ska åka till skåne nu till jonas föräldrar (hade helt glömt bort) så nu bor ja o min syrra själva fram till söndag, jaa naajs :D!
Så nu sitter ja bara hemma o lyssnar på gammal reggae och och målar naglarna neonrosa o typ aa funtar på att höra av mej till sony så kan hon hänga me till roha style o köpa clips :]
Har nu köpt hårfärg så tänkte färga mitt hår + löshåret + mitt förra löshår o sen sätta mitt förra löshår på clips så att ja får ännu tjockare hår, wooohoo!! E så trött på mitt så behöver en liten förändring :)

Förresten, ja bloggade aldrig igårkväll men ville inte vara osocial mot vinne thats way. Dt ja inte fick skriva om var att jag vann 2 biobiljetter till förhandsvisningen av "I am number four" från Hugo Rosas blogg :) Dom mejlade o sa att ja inte fick blogga om dt förän kl 18, vene riktigt varför men aa. Såå det är hur dt ligger till.
Så igår var ja alltså på bio me massa bloggare hehe, filmen var bra o ja tog me mej vinne. Efter dt åkte vi hem till mej o slagga här :)
Köpte också dendär skitfina tröjjan igår :D! Laddar upp bild när stunden e kommen haha.
I♥neonrosa naglar :) synd bara att färgerna ändras i min kamera, dom e mycke mer neonia på riktigt.. ;)

Inga kommentarer: