fredag 18 mars 2011

HELT DUMT I HUVET!!!!!

Assssåå aaaahh!!! Man har glömt bort sitt lösenord på en hemsida, så går man in på "jag har glömt mitt lösenord" o fyller i mejlen o användarnamnet... "Nu har vi skickat dina loggin uppgifter till dej!"
"BRA!" Tänker man. Men när man väl får mejlet så ba...
SÅ SKRIVER DOM INTE ÄNS LÖSENORDET?
E DOM HELT DUMMA I HUVET LR??

Blogg.se är likadant.
Jag har glömt mitt lösen där också (gjrode en användare för flera år sen där så inte så konstigt att jai nte minns lösen men nu vill ja börja blogga där ist för här på blogspot) så då har jag 4 gånger fyllt i glömt-lösen-grejjen men neeeej dom skickar aldrig mitt lösen!!
så mejlar ja kundtjänst o skriver dt att ja aldri får mitt lösen o säger att gör va ni vill, radera användaren lr nåt ja skiter i, bara jag kan registrera något med DENHÄR mejladressen som jag har.
Så behöver dom massa uppgift o skit o så har vi mejlat hit o dit några dagar o sen avslutas hela konversation med typ "Gå in på denhär länken så får du ett nytt lösenord. Ha en trevlig dag!" typ  O NÄR JA KLICKAR PÅ LÄNKEN KOMMER BARA TILL DENDÄR JÄVLA SIDAN DÄR DOM PÅSTÅR ATT DOM SKA MEJLA MITT JÄVLA LÖSENORD MEN ALDRIG GÖR!  
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ALLA HEMSIDORS KUNDTJÄNST? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ALLA?? haha okej ja vet att ja överdriver men ni vet väl att tillvaron blir lite bättre om man ballar ur.

Jag citerar arga snickaren as usual när något inte går rätt till " Dom har ju ingen plan! har'om en plan så fåre va!"

Inga kommentarer: