onsdag 9 mars 2011

en till jävla onsdag!

hehe här kommer ett sånthär långt tindro-inlägg men ibland har ja så mycke (o)najs o berätta. Försöker formulera mej så gott ja kan ;D

Som ja sagt förut så hatar ja onsdagar, dock har denna varit ovanligt bra :)!
först måste jag bara skriva att ja blir så irriteraaaad på min lurjävel som hakar upp sej hela tiden! Nu har den t.ex lyst o vibrerat i flera minuter för att ja fick ett  sms!?  jävla tönt liksom :P
It could'nt stand the awesomeness!
haha nemen typ. vene varför men ja har hakat upp mej på detdär citatet.. kanske för att första gången nån sa dt så vare klockrent ellr nåt men aa dt e najs.

Men okej, iaf, idag hände nämligen ett historical moment...
Jag pallrade mej upp 06.30 (det låter tidigare än om man skriver halv 7) för att sedan bege mej till 3timmarstyskan (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Min tyskalärare reagerade ganska starkt när ja kom dit.. ja knackade på (vi har glasdörrar så man ser ju direkt vem dt e) o hon såg typ chockad ut o sen öppna hon o ba "meeen Tindra så treeevlliiiiigggttt! Tänka sej att du e här!! Så treevligt! Es ist sehr trevligt "ellr aa ni hänger me.. :P
Men det e väl najs att hon e glad över att se mej o itne sur för att ja inte varit där :p liksoom..
Men iaf, slutade efter lunch(nääjs) så då åkte ja o Mami o kirra nytt pass till mej (mitt förra blev stulet när vi åkte till italien i sommras, jävligt soft, fick då åka runt hela italien tidigt på morgonen för att slutligen göra ett provisoriskt pass för flera tusen som gällde i typ 2 dagar för att kunna åka hem... som sagt, jävligt soft)
och sen åkte ja till win o vi bestämde att istället för att ligga o sega framför hans TV som vi brukar göra så promenerade vi till hökarängen från dalen där han bor(dt va fett långt o jobbigt men najs vare ändå!) och asså dendär jävla matbutiken i hökis e så flippad :O
Det finns nog inget liknande nånstans... shiit asså :p Men jag fyndade en stor flaska B.U.S-bodylotion från nivea för endast...wait for it... 10 spänn!! Så otroligt värt! typ 80 spänn på hm liksom... jag älskar att använda sån för att boosta den riktiga brännan lite :) Det var så mina ben blev så jävla bruna i sommras

bästa bilden jag hade på datorn :I men om man jämnför me hur blek ja va först äre big different o dt va självklart mycke solande men också tack vare bus-bodylotion höll dom sej crispy :D

Iaf, Sen åkte vi faktiskt tuben en station till farsta centrum o kollade HM, vinne köpte en jättefin vårjacka o jag en vår/sommarklänning som ja e nykär i! Dock sitter den liiite konstigt så lite irriterad på't.. men men.
Provade även en asfin tisha som ja typ måste köpa när ja får mitt csn(om den finns kvar!?) som ja också blev kär i... menmen, shoppinglivet är hårt när plånboken är tunn ;)
På vägen hem gick nästan varenda människa runt me HMs nya vårpåsar. men dt förstår jag.. man blev fett glad över att vara där inne idag.. Älskar deras nya vårkläder, check em out!!!!!!
:)

sen åkte ja hem..åt.. nu sitter ja här..
cya

Inga kommentarer: