onsdag 17 april 2013

bedtime


Tänkte lägga upp domhär innan jag går o lägger mej, klockan e fan snart 3 på natten. Min dygnsrytm blev helt uppfuckad när ja va sjukskriven, sen kom ja ba o tänka på en grejj. Det e sjukt hur ens komplex verkligen växer bort med åren. 19åriga Tindra har så sjukt bättre självförtroende än vad 13åriga Tindra hade, även om jag på många sätt fortfarande är mej väldigt lik som att jag kan vara väldigt osäker och ser lätt ner på mejsjälv o inte ta så mycke plats, Är det ändå nåt slags stor skillnad också. Självklart har jag massor som jag hatar varje gång jag ser mej i spegeln, men det tar inte alls lika mycke energi som när jag var yngre. Har verkligen lärt mej o fokusera på det jag faktiskt gillar, som typ domhär bilderna hade jag aldrig lagt upp för några år sen för att jag hatar min profil. Men nu e ja verkligen såhär, ja orkante äns bry mej. Tillome typ nästan gillar den.
Det e väl så för dom flesta, o det låter rätt corny, men när man väl uppskattar dt man faktiskt har o typ tittar på folk som verkligen haft otur i DNA-lotteriet (ehehe) så känns det rätt bra faktiskt :)

gooonatttt//uppe aldeles för länge

Inga kommentarer: