lördag 27 april 2013

nuuu FA-an!

Okej, har sattit upp ett mål för livet.typ. Jag vill(ska) faan bli skodesigner.

Har tänkt på det förut då jag alltid varit fett me designintresserad men mest gjort kläder men alltid älskat skor, speiellt sneakers. Framför allt har jag redan massa bilder i huvet o ideer om hur dom skulle va o se ut osv osv o hela tanken känns ba askul! Dessutom tror jag inte konkurrensen e sådär stenhård då sneakers e väldigt inne o sådär. Så satt jag o mami o disskuterade att jag e så trött på jobbet o framtiden osv osv, O jag e så trött på att inte vara mer driven o typ nöjja mej med nåt helt ok när det kommer till sånthär.
Jag ska fan försöka!
Jag vet hur målmedveten jag e när det gäller annat så varför kan jag inte bara vara det när det kommer till de saker som avgör hur mitt liv kommer bli?

Future, its on biaatch!





ääääänd haters still gonna hate! ;)

Inga kommentarer: