fredag 12 april 2013

god morgon

Klockan e iofs snart 5 haha. Känns som morgon. Ikväll blir dt utgång! På måndag e det ju back to work o det känns jättekonstigt... kommer typ känna mej ny igen :o
Jag insåg att dethär e det längsta jag vart ifrån joobbet ända sen jag började där!! Thats sick. Tror det mesta jag tog ledigt var för thailand (drygt 2 veckor) För inte äns i sommar tog jg ledigt så länge. thats cray.

Ska ev träffa rogge efter hans jobb snart. Sen ska jag o anna fixa oss hos mej, sen blir det utgång me nåra brudar! Vet dock inte vart+? Vi skrev upp oss på slakthusets lista meen inte säker på om dt blir det.... får se :)
Aaaaja, det e fredag iaf o jag har som vanligt ba segat hemma. Vädret e kefft o jag måste redan nu försöka lista ut vafan ja ska ha på mej ikväll!

puss puss puss


hälsningar från en osminkad bananhoodad tindra

Inga kommentarer: