torsdag 18 april 2013

vuxenpoäng suger


heeej.
Kom rätt nytt hem efter e låång dag på jobbet. det va rixkaos, det va fan helt asmegakaos idag.
Jag jobbade 11-20, skulle räkna kassorna senast 16 meen det va så jävla mycke folk så det va assvårt o lämna kassan o sen va alla kassor ute o ja blev asförvirrad av maassa anledningar o va tvungen o springa runt  o leta upp shiftledare som inte va nånstans o jag hade bara tagit halva min rast o sen hade jag räknaat fel för va så stressad i två kassor så dt blev kaos o min shiftledare blev arg o sen fortsatte det o va konstant super-rush i  typ 4 timmar fast vi va 4 kassor men en ny tjej som va jättelångsam o sen blev klockan 18 o ja va tvungen o ta kassa flera gånger men ja inte va klar me räkningen o jag o en aannan tjej va tvungna o ta rast men kunde inte o aa det va helt kaos.
Sen runt typ 19 va jag färdig me o räkna kassorna, det ska eg va färdigt 17... haha.
aaaja. Sen när dt äntligen blivit lugnt o vi fått våra raster(kedjerökte 3 cigg på min rast. haha så uppstissad var jag) typ kl20 så kommer dt ett ungt aggrresivt missbrukarpar som va typ fulla lr nåt o försökte lura till sej några cheeseburgare o blev asaggressiva när vi inte ba gav dom gratis cheese(fuck logic lixom), snnubben slog sönder en av kortläsarna o dom kasta kvitton på oss haha #standard donken kvällstid....

aaaaja. Nu ska jag fylla i massa försäkringspapper för o få sjukpenning o kolla fakturor. Men jag måste komma åt min mail fr o kunna fixa dom jävla försäkringspapprerna meen hotmail tycker att jag ska skriva i 1000 kontrolluppgifter för o få tillgång till mitt konto (VARFÖR JUST IDAG??? AV ALLA 12 ÅREN JAG ÄGT MIN MAIL!!) O det tar tydligen upp till 24 timmar o få tillgång till det igen. fuck mi lif.
Det suger o va 18.... alla dessa jävla viktiga papper!



Inga kommentarer: