torsdag 4 april 2013

sjukskriven

Dethär börjar bli segt. Var hos läkarn idag o fick nytt sjukintyg. 1,5 vecka till wööööhhhhh!!
Hade hoppas på att jag kunde börja på måndag.. Meen kanske kan det ändå... :) får se.
Gick till läkarn typ 9 så vart vaken fett länge o känns som ja ba degat hela dagen men klockan e ba halv 1? Känner för o typ åka till stan o göra nåt men shoppa e uteslutet (sattit shoppingförbud på mejsjälv)  o typ spontant tatuera lr pierca mej känns inte jätteultimat, dessutom alla har ju sina jobb/skola/annat o göra.. hahah känner mej som en jobbig hund som vill att alla ska leka me mej hela tiden :)
O det har hänt nåt me ritandet... Får ingen inspiration, inget jag ritar blir bra längre.. detdär skeppet jag ritade tog energi haha.
Men speciellt nu när dt e så vårigt vill man ba uuuut, iaf på dagen!
Börjar btw bli blek o vill verkligen kötta solarium men vågante förän mitt sår e läkt....

Btw, Igår var jag så uttråkad att jag först klippte upp mitt hår fett mycke ba tog saxen o börja klippa helt okontrollerat o sen sprang ner till åhléns o bestämde hårfärg där o sen hem igen o spontanfärgade håret. Fan vad jag gick cray, färgade mitt bort mitt röda med svart upptill o blekte nedtill så det blev typ ombre :)
blev sjukt jävla nöjd iaf, var typ fett slarvig också men dt blev bra ändå! O nu gillar jag äntligen denhär hårlängden, första gången typ jag inte känner sug efter löshår :o Dessutom passar mitt ansikte bäst i mörkt o dethär e så mycke roligare än ba helt svart :)


återkommer me bättre bilder ;)

Inga kommentarer: