måndag 8 april 2013

sommarstil

förut tyckte jag inte alls om sommarmodet, typ. Iaf inte på mej alls... tyckte det va så snyggt på andra men kunde verkligen inte tycka att jag såg bra ut när jag hade på mej shorts o grejjer. Fast sen har jag typ ansträngt mej mer för o hitta snygga sommarkläder o lixom hitta min sommarstil o sånt som passar min kroppstyp o sådär o sen började jag inse att även jag också passa i det... :) O fan va ja längtar efter o va fett brun nu o kunna ha fett snygga färgglada och bohemiska kläder!!

igår. haha... fick lust o prova sommaroutfits

o så lite thaipics:








     


     

 ååh domhär bilderna, provade festivaloutfits inför emmaboda förra sommarn, faaan va brun ja va!!
emmaboda 2012, typ första gången jag kände mej snyggare utan smink än med!
 O i sommar ska jag va ännu brunare, bohemiskare, tatuerad o snyggare (;


Inga kommentarer: