fredag 5 april 2013

skins o torsdagkväll

Ska snart kolla på skins 3 o somna till det, började kolla på det igår och fan va jag aldrig tröttnar! det e nånting me o kolla skins på våren. Det var typ våren -08 som jag såg det första gången o våren -09 som jag totalnördade säsong 2 o tror det var förra våren alltså -12 som jag slutade bojkotta 3&4 o kollade dom o blev fast även i dom. Av nån anledning äre mest på våren som jag verkligen kommer in i den serien hur många gånger jag än sätt den nu! Allt e så mycke känslosammare på våren, typ :)

Anyway, idag var jag i stan me mille o sony, fick för mej att köpa en vinröd bandana för fick en bild i huvet av att det skulle passa mycke bättre till mitt nya hår än min mörkblåa bandana(som oxå nu e fett solblekt o sliten efter thailand) o det gjorde jag o fan va jag gillar den vinröda mer!
webcamen suger som vanligt o man ser varken hur mitt nya hår ser ut lr bandanan hah men aja.

Kom nyss hem från en kvällspromme me bästa rogge, pratade som vanligt massor om massor.. alltid lika kul haha vvi kan verkligen snacka om saker huur länge som helst o komma in på massa andra grejjer o ba fortsätta haha:)
aja, nu: Skins!









Inga kommentarer: