fredag 26 april 2013

You flew away like you were scared that I would clip your wings

Åååh klickade nyss hem dessa, som jag skrev om i inlägget innan. hittade dom i min size tillslut :D aaasså älskar ebay!
Dessa kostade bara waiiiiit for it 97 spänn! O frakten från hong kong va på typ 160 lr nåt så totalt ba 250 lr nåt sånt, weeeu :D sjukt najs.

Tänker stylea dom med alternativ numero 1: Min nya leopardlångklänning o skinnjacka
alt numero 2: Mina nya vinröda shorts o svart snyggt linne (ej specifikt valt ännu)
alt numero 3: Aztekmönstrad kjol o svart bustier
alt numero 4: Mina maroon&senapsgula clownbyxor o cerisa fleecetröjja... lol skojjaaaa heheheeh
o självklart med en riktigt krispig solbränna o mina raybaaans till alla dessa :D

ååh, vårmode ♥
(frakttiden e ju typ fett länge säkert 2 veckor lr nåt men aaaaja det e dt värt!)

nu måååste jag sova,, jag måste åka till jobbet (!!) om 5 timmar. omg... poppade 2 citodon för o kunna sova nu på dirren... Jag e cray jag vet. Men ibland får man göra sånt.

(rubriken e btw text från min favvolåt av looptroop: fly away)

pussspusss
/Sneakerslover






Inga kommentarer: