torsdag 11 april 2013

jag är kär...

i en film. Såg nyss the Vow, Älska mig igen på svenska, o insåg att fan vilken sucker jag är för romantiska filmer ibland, helt sjukt. Denhär var så bra att jag har lust o se den igen på en gång....haha:)
Den handlade om ett par som är sådär äkta o underbart förälskade o sen är med om en bilolycka o han klarar sej men hon skadar huvet o hamnar i koma o när hon vaknar så minns hon inte nånting av dom senaste åren o minns alltså inte alls sitt liv med honom o han blir bara som en främling för henne.. O  aaa  sen kan man ju säkert räkna ut va som händer eftersom det e alltid slutar lyckligt o så men den va bara asbra o den e även baserad på en verkligen händelse!
Channing Tatum har blivit hypead på senaste tiden har jag märkt o jag tycker inte han e så snygg, men han har ändå nånting man fastnar för, iaf i denhär filmen!







Inga kommentarer: