fredag 26 april 2013

Rekar chingchong sneakers

Kollar runt lite på ebay efter nåra fina lite personliga vårsneakers som e snygga till bara ben lr sköna våroutfits!
Tänkte beställa nya nike air force one för att mina e så slitna men insåg att nån måtta fåre fan vara. Jag kan faktiskt ha mina jag har nu hahah... o köper ja nya kommer ju dom också bli smutsiga o använda lixom efter ett tag. O vill ha nåt me platå igen, mina platåconverse blev ju lite skeva.

Länge funtat på ett par adidas med vingar men aldrig hittat nåra jag gillar, tycker dom e så finaa! så hittade jag ett par ching chong flatforms med vingar :D Kanske borde klicka hem na??


tycker dom va asfina men kukenifittaannn också så finns dom självklart inte i min size :((

finns iofs andra najjsss
tycker dom här va lite fulcoola... men inte så somriga kanske!
fett fina ju när man e brun!

älskar dom pastellfärgade ihop! men fett fint me typ dom rosa lr orangea??

Inga kommentarer: