söndag 14 april 2013

gubbjävel

Heeeyyy. Sista dagen som sjukskriven. Känns assjukt. drygt 3 veckor har jag varit borta. Är inte såå taggad men blir väl skönt o komma igång igen, i guess ;)
Anyways,  utnyttjar min sista lediga söndag genom att jag gick ut o tog en bärz me fanny igår.. det va kul o trffa henne igen :)
Vi drog iaf till sjätte tunnan, fanny jobbar inte där längre men hänger fortf där o så, o det e ju ett skönt ställe!
Meeeen blev fett irri. När jag stod i toakön så vare en gubbe typ lite sådär gammal biker typ hårding me skinnjacka o tatueringar, där me sin tant också som börja prata me mej. O han ville se mina tatueringar o så börja han kolla på rosorna o sa typ att dom va jättefina men sen börja han påpeka detaljer o börja kristisera typ vissa linjer o dom små grejjerna runt på ett ganska överdrivet sätt.... o ja blev såhär, men jag tycker den e skitsnygg o e fett me nöjd o jag ser inget fel på det du säger?? O frågade om han var tatuerare för han pratade som om han trodde han var det. O det var han ju inte men sa saker i stil med att "du e för ung för o förstå sånhär" typ som att jasg inte kunde veta vad som e snyggt o inte. Så jag menar varför ska han komma o kritisera nånting som kommer sitta på min kropp resten av mitt liv.
Nu kommer jag lixom börja tvivla på den o ba "vafan linjerna kanske e lite keffa osv osv"...
Men ska försöka o inte.
O jag vet ju att min tatuerare e bra, jag menar han öppnade en av sthlms kändaste tatueringsstudios såååå aaa.
Första gången jag nånsin fått kritik för nån av mina tatueringar iaf :)


whatevs, igår såg jag ut såhär. Blev nöjd me min håruppsättning :)) Tyvärr tycker jag aldrig sånt framhävs lika bra på bilder men aaa tog några me systemkameran också för hade lite tid o döda när jag fixat mej. Ska redigera dom sen slänger ja upp dom här:)

Inga kommentarer: