torsdag 18 april 2013

glad tjeej


Nu hr jag ÄNTLIGEN kommit åt min mejl, det visade sej att det va nån jvla spam grejj som försökt skicka massa grejjer från min mejl, så jävla obehagligt o läskigt :(( min inbox va fylld av typ 100 failure meddelanden.... knas! aja bytt lösen o shit så dt e nog lugnt nu.

Och fick då även se min lönespec... den va flera tusen mer än jag trodde. Bruttolönen låg på nästan 14 lax  fast jag var sjukskriven 2 veckor(!!!!) fatta va mycket para jag hade fått om jag inte blev sjuk. Knas!
Var inställd på typ kanske 7 efter skatt... istället blev det 11,5 efter skatt :D yeeey då har jag råd  me både tatuering, lägga undan OCH leva lite nästa månad :D weeey

Och, IMORRN E DET FREDAG! woop woop,
Jag e ledig!!! o ska fika o vårmysa me rogge på dagen, o på kvällen blire slakthuset me cesca bella hedvig kanske sonia kanske fler :)

weeeeuuu puss på er, nu ska jag äta glass o skriva klart tråkiga viktiga papper

Inga kommentarer: