lördag 23 juni 2012

Återigen....

Vad gör snygga killar med fula tjejer?

Blev påmind om denn ständiga fråga när jag såg en kille jag höll på lite me förut nu skaffat tjej. O jag tänkte;  Hon e ju säkert snygg lixom för han e ju det.
O så ba... va hon inte det?? Hon såg ut som en 13årig krulltott utan ögonbryn.. O ba lite allmänt skev.
makes no sense...
O det e inte heller så att jag tycker dt för att jag e svartsjuk. Neerå det var jag som dissa han..
Alltså dethär med tjejer med fula killar är mer förstående då det finns hundra gånger fler snygga tjejer än snygga killar. O dom killar som väl e snygga e typ douchear för att dom vet att dom kan få vem dom vill typ.

Såå, när en snygg kille blir tillsammans med en ful tjej, im like: porque??

hehe nyvaken o ful, slänger in en fin bild också frånn igår



Inga kommentarer: