onsdag 6 juni 2012

Hanna Widerstedt lär vara dum i huvet, white trash o sveriges största bimbo, men dethär inlägget kopierar jag fan rakt av för det e sà jävla rätt!

NU BLIR JAG LESS!

Jag är RIKTIGT less på att människor kallar varandra för fnask, hora, luder, osv!
Hora är världens mest laddade ord och används endast för att förtrycka en kvinna.
Men jag blir ännu mer less på att tjejer faktist kallar varandra för såna ord.
Vad i HELVETE era jävla idioter gör ni det för?
Snacka om att göra att utvecklingen går bakåt istället för framåt! Speciellt för oss tjejer som vill leva som Widerstedt, då är vi minsann horor, fnask och luder?
VARFÖR finns det inget ord för killar? Det finns inget laddat ord för killar som ”hora” för tjejer.
Jag kan lungt säga att nej, jag tar inte betalt för sex och har aldrig gjort!
SLUTA förihelvete säga såna ord till varandra, en tjej ska förihelvete få knulla 20 killar på en kväll utan att vara en jävla hora!
Jag tycker vi alla sprider denna knapp på facebook, bloggar, osv för att visa tjejer att man kan leva Widerstedt life utan hämningar!
Få stopp på ordet ”Hora” NU!


alltsà, kopierat fràn www.widerstedt.com

Inga kommentarer: