fredag 1 juni 2012

dethär me att min blogg blivit så boring..

..aaaaaaa, synd :p

these days orkar ja ba skriva lite kortfattat. Grejjen e att om jag skriver om min vardag äre ju ändå ba typ "k bry".... iofs det e kul för mej själv..o det va ju därför jag började blogga? oj knas.. jag ba glömde bort vad jag egentligen vill me den hah.

Asså det är ju egentligen som min dagbok, för jag älskar verkligen att kolla tillbaka vad man gjort.. Älskade perioden då jag skrev dagbok varje kväll. Så jävla mycke man glömmer annars.. snarare mycke man påminns om...o där har jag ju verkligen skrivit ALLT. Menar blir ju inte så mycke spicyness här...
Har ju iofs min dagboksblogg, och oojoj ifall den var offentlig asså spicyness overload in cyberspace ;) hehe sajk men aa ni fattar grejjen.
den består iofs typ av väldigt få, HUNDRA meter långa inlägg. och några otroligt korta. Finns inget mellanting i min dagboksblogg. För när jag väl börjar skriva så skriver jag i typ huuuundra år så blir ju itne s ofta att ja pallar.


Anyways, händer these days rå?
-Mitt jobb stalkar mej
-Var på dovas sen vidare till Babasonic igår me soney o nååra, det var najs... hpdade en pgl (geeeheee)
-studenten om en vecka!!!!!!! sjukt
-vet fortfarande inte vafan jag ska ha på mej på studenten
-tycker allt  kring studenten ba känns rörigt o jensigt
-tror jag har en liten vår-student-mini-mini-kinda-kris som gör att jag inte orkar engagera mej över huvutaget i det och ser det ba som en "get it over"-grejj fast det e typ största dan i ens liv haha...
-jobbat jättemycke lately and i love it! älskar o jobba.
-Ska på fest på lördag me mitt donkencreew haha :)
-Imorrn ska jag till Sommar för första gångeeen :D
-måste PRESSA sönder solariumet
-Mitt löshår vill inte smälta in helt i mitt riktiga hår, and im like foocka uu!
-Har nu längre inget problem alls med att vara osminkad, tillome gillarjaree! Därför jag fortfarande har smink till vardags e ba gammal vana. Det har alltid vart "mitt utseende" o min stil me smink.. äällär ääh klart man e snyggare me smink men äääh ni fattar
-Nuu e jag jetetrött efter konsert o supande o dålig sömn o hej o hå.
-God natt


okej... sjuukt skeva bilder. Men iaf osminkad vilket ja ville komma till mee dom. Man kan typ inte ta egobilder me denhär mobilkameran den e jens. 

ganska bruna ben. Brunare ska dom bli!

Inga kommentarer: