torsdag 28 juni 2012

klaaart!

Fortf blött o ser skitdåligt i camen meen på undre bilden ser man iaf skillnaden på mitt svarta o dt ljusa :) tror jag bär mej av o köper intensivblekning, svart hårfärg(till utväxten) o kaanske knallröd hårfärg imorrn innan jobbet, så har jag nåt o göra i helgen, weeu :D

blir kanske o lämna tillbaka skinnvästen jag köpte idag då, den e jättesnygg o ba pris (299 spänn på h&m) meen måste börja va lite mer ekonomisk. Var inte heelt hundra på den heller...tyccker ginas skinnvästar e ballare.. aaaja, får se :)
pöss på er


typ en sånhär köpte jag, fast den på bilden va fett me coolare än min, dom ska va oversize som den på bilden o ha såntdär "skärp" tycker jag. Äeeh, blir o lämna tbax den jag köpte idag!
Kanske kan fynda nån på tradera?
kan tillome få mjukisbyxor o se coolt ut(!!!!!)

Inga kommentarer: