lördag 16 juni 2012

sommar igår!







älska sommar, dt va naaaz igår också :) Det e sådär att när dom stänger blir man såhär nooo, redan? även fast man e där innan 8 hah.. dt e naaz :) o Älska deras billiga korv o mat hahah, o dessutom att öl, vin o cider ba kostar 30 fram till 11 :D sommar e beeeeeest!

Igår drog jag dit me eve, anna o sanni. Eve försvann me sina poolare o vi träffa även brisse, daavid (jacob), isaac o nån mer..hmm... aa men det va najs, var ju match också. senare kom även ellen o yollan!
Sen träffa jag två killar på mitt jobb o tappade bort anna o dom så hängde me dom till stängning o drog sen me dom! Ahah dt va ändå kul hemväg... Tommi fick för sej påväg över bron (kungsbron?) att han skulle hoppa ner i vattnet där haha han e gaalen! Vi gick även förbi vårat donken o fick massa cheeseburgare? jag hade jobbat me snubben i kassan såå ;)
meen aa sen mötte ja upp s i slussen o sen drog vi till mej...
Jag blir typ aldrig bakis längre, men idag e ja jäävligt seg, men drog ju iaf o köpte min nya laptop :D wooohoo älskart! Ska pimpa den lite typ byta bakrund o lite herpiderp o så nu

tänkte ju köra chillkväll idag meen hedvig fyller år så borde ju hänga me uut men dom ska till sommar meen palla inträde o palla dra dit själv :/

heeerrååå

Inga kommentarer: