tisdag 19 juni 2012

bloggen iz back on traack

jaaarrå, känner att bloggandet kommit igång nu me nya datorn, hääärligt härligt.
Tappade läsare som fan sista tiden jag knappt bloggat. Gått från ca 300 om dagen till typ 100 om dagen?
sjuka e att jag inte trodde det skulle påverka, kollar jag statisken syns bara dt folk googlat på för o komma till den, så trodde nästan alla kom från google, fast tydligen inte!
Glad överraskning att dt sjönk när den sög haha... fast sugigt att dt sjönk  ;)
men jaaaja, även fast jag inte tror min blogg e den intressantaste så försöker jag iaf, o nu blir dt flera inlägg om dan iaf :D

förövrigt, färgglatt är bäääst! ÄLSKAR allt färgglatt sommarmode right now. Sjukt underbart.. neon o pastell, bääst! O så gaalet snygg till solbränna..
 checka ba in mina coola neonorangea naglar, nagellacket e från american apparel :)





självklart mycke neonigare IRL, o nu hade jag ba ett lager också!