torsdag 28 juni 2012

during the dip dyeing...

eftersom jag har så långt hår funderar jag på en såndär riktigt cool dip dye, just nu kommer dt bli ljusbrunt/nåt sånt o sen skifta till mitt vanliga svarta typ.

Om jag bleker det ännu mer imorrn typ så det nästan e blondt så skulle jag kunna köra typ knallrött i dom topparna allra längst ner fyfaaan va coolt... O då kan jag köpa såndär "crazy color" som är knallröd för den kan man bara ta lite av då och då, till skillnad från riktiga hårfärger man måste kasta det som blir över. Myyyycke mer ekonomiskt! och så kan jag bättra på det typ varje gång jag tvättar håret :)

Om ni inte fattar gjorde jag en paint-bild här...
inspirerad av denna b-rud

nu har dip dye lixom blivit så vanligt så nu vill jag hitta min egen speciella dip dye ;)

 + = :D

Inga kommentarer: