onsdag 13 juni 2012

jag är SÄMST

shit va min blogg suger, aldrig varit såhär dålig..saarrey...
men vart så mycke o ja har inte hängt hemma så mycke p.g.a att jag jobbbat varje dag sen typ fredas o i torsdas tog ja ju studenten o sen har jag bara haft två datorer me rixdamp, o den jag haft mest går dt inte o ladda upp bildr i bloggen me såååaatttäähh inte pallat... nu sitter jag med mamis dator som ändå funkar. Derp på att jag måste typ köpa en ny laptop, iofs rätt så najs :)
meeeeeen aaaaaaaaaaaaa, tänkte langa inlägg me studentpics o crap men aa här kommer iaf lite pics fråån igår o förrgår :)

förövrigt jobbar jag som en jävla hest right now, faan va fet lön jag kommer få asså helt sjukt... men aa har ju inte så mycke liv right now :/ men tänker fan inte jobba fredag lr lördag iaf dt blir mina lediga dagar :) men jobbet stalkar mej fortf ringer varje dag om jag kan jobba extra men aaare ju najz...
jaaaaaja


MEEEEEEEEEEN nu gick dt tyligen inte o ladda upp bilder här helller åhhhh rååådaaamp

jaja, börjar 12 imorrn. gonatttt pöss

Inga kommentarer: