söndag 24 juni 2012

fyyfään

jaae så jäääävla bakis!! o måste dra till jobbet om 40 min, o har besides ba sovit typ 2 timmar lr nåt..

gooosshhh... lately har jag inte blivit så bakis meen igår dracck jag rose o spritsade det med cider... så make sense..
men nu ska jag dricka proviva juice ELLER JAG MENAR DEEET E INGEN JUICE DET ÄR EN MAGDRYCK HEERP DEERP (ni vet dendär äckelreklamen som jag besides hatar av hela mitt heart) o dricka resorb o äta a-fil då brukar dt bli bättre :)

men sömnbristen e ju el problemo.. igår drog jag spontant till sommar (lr hade funtat på dt men hedda banga typ så tänkte skita it men sen messa cesca vid 9 o ba dra till soommar! så vi gjorde det :) o träffa hedvig o malin däärr, så jävla najs för bella jobbar i garderoben så jag o cesca kom in gratis :D Synd att heddow inte joina för dt va därför hon banga :/

Sjuka är att jag ändå brände så jääävla mycke pengar igår :S ? asså jag måste typ ha bjudit folk för jag va ju full men inte överdrivet.. knas!! sen mötte jag daavid, brisse, rydis (kanske nån mer?) oo aa hängde me dom tyyp o sen vare bara jag, brisse o daaavid(jacob) kvar o vi ba eeefterfeeest hos brriiissee hehe så vi tog taxi till han efter vi fyllekäkat på mitt donken geheh o somnade typ 8 på morgonen heh men dt va najs :)
nu måste ja fixa meeej pussss

Inga kommentarer: