söndag 24 juni 2012

häälllååå




tjillar mee kaffe o e cptrött. Sjuuukt hur långsamt tiden gick på jobbet. Hade ju typ inte ätit nåt innan heller så blev skiiiithungrig o ba tänkte på att jag ville sno nåt o käka sen när ja sluta haha... Så jag bad köket göra en McFeast utan bröd haha så jävla gott :D Insett att dt jag inte gillar me hamburgare e brödet o typ ketchup o detdär, dt blir ja ba såhär, uuuhhhh :S, av.
Men McFeast utan bröd så äre lixom kött, sallad, dressing, lök o ost o så käkar man dt me bestick dt e huur gott som helst.  käkat dt typ 3 ggr på en vecka nu deerp, okej iCaren håller på o sprängas....

neeemen asså spårat igår gehehe. ikväll blir ba hemmatjill :) somna tiiidigt. fett skönt.

Förövrigt, checka va juicy mina boobies blir av denhär BHn som jag köpte typ förra veckan lr nåt. Hm's nya modell, as¨så dt blir sån jäävla skillnad! rekomenderas om man vill ha en riktig boobie-bh :)

Inga kommentarer: