lördag 2 juni 2012

förstår inte...

var derpiga killar får sitt självförtroende från?

Onajs dudes man aldrig visat nåt intresse för, som man alltid vart lite smådryg mot, man knappt svarar när dom skriver till en på chatten hela tiden....
Assså vafan e grejjen, menar va troordom??

Och fula killat som klagar på fula tjejer, man ba haaallå, titta på dej själv!?

O killar som tjatar o tjatar o hör av sej 24/7...finns nog inge mer avtändande?

Varför e det nåt fel i huvet på de flesta snubbar!?

Och dethär e bara en tiondel av konversationen, jag har inte svarat en ända gång! Denhär snubben har ja desssutom skit svårt för. Han pratade om mej med mitt ex när jag stod precis breve typ "aboo varför dumpa du henne föör" o man ba....ööööh för jag har ju ingen talan om saken? Det va ju inte ja som dumpa han??!
ooo massa andra derpiga saker gör domhär snubbarna som ba e äckligt o svinigt


denhär snubben e kompis med den ovanför. jag ba ställde han mot väggen, gick inte att scrolla upp för o printscreena :'( , meen det e så fult o se hur mycke han smörar, o in real låtsas han inte äns om mej o hälsar inte äns!?  riktigt derp.


Inga kommentarer: