onsdag 6 juni 2012

haatar min jävla utländska whitetrash-Mac

Ahaha älskar att kalla saker, tex datorer, för whitetrash... hhheh hakat upp mej pà det ordet. älskar o skälla ut icke tänkade föremàl över huve taget, ja menar man vinner ju alltid för dom kan ju inte käfta emot :D
Neemen faktiskt.. Denhär Macen jag nu använder..Jag kan oftast inte kommentera saker pà fb, den hakar upp sej o e seeg, den e fràn typ USA eller nàt sà jag kan inte göra nästnäst sista bokstaven i alfabet, sà jag gör "à" istället vilket ni nog förstàr...
O jag kan ite köa làtar pà spotify!?!? haaatart... det e ju typ bäzt me spotify :'(


aaaaja, IMORRN TAR JAG STUDENTEEEN!! Sà nu màste jag sola o färga hàret o sen kommer jennelie o eveliiina hit :D sà ska vi ha sleepover o fixa oss innan. hihi myyys.

puss hejdà pà er whitetrashpeoples out there <33

Inga kommentarer: