torsdag 14 juni 2012

JAG KAN LADDA UPP BILDER!!!

Faaast går typ bara en åt gången o lite derpigt, asså pallar ju inte blogga länge p.g.a att jag inte kan lägga in bilder vilket ja har i typ vaarje inlägg...

Aaamen sen har ja inte pallat heller. Jobbbjobbjobbbbb men idag var sista dagen me shemalagd extrajobbning :D hände masssa sjuka saker idag är jag jobbade, det var ett kul pass... dom spränger precis breve, o det hände en gång idag å det lät o skakade så jävla mycke att en lampa + en nödutgångsskylt ramla ner på golvet.. det va fett nära att en kund fick på sej :O haha... o sen vare en tant som ba "Hej! En McFis" hehehehehh hon mena ju ofc McFeast men lät verkligen som dt asså börja nästan garva för mej själv aahh kult liv på jobbet lix... oo seeensåå jag till en kund ba "Hej o välkommen!" o han ba drog upp polisbricka o ba "Jag är från polisen" sjuuukt allvarlig o ni vet sådär att hjärtat typ hoppas till en sekund för dt kändes så personligt mot mej haha för dom lixom valt min kassa sådär mitt i rushen, men visa sej att dom skulle hämta övervakningsfilm för att nånting tydligen hänt där uppe när jag var på rast :O dt knaas..

aaaaaaaaja, kolla vilken underbar jacka jag klickade hem igår :D


Inga kommentarer: