lördag 2 juni 2012

sommaaar

Igår drog jag till sommar med hedda o sony :) vädret var heemskt... men dt va fett me najs på sommar asså! Riktigt mys, men kan tänka hur soft det är när dt e varmt o typ soligt o bra väder :) O innan 8 äre inge inträde o innan 11 kostar bärzen bara 30 :D heeerpideerp!

faan hade ju min kamera men ja fotta inget?? knaaas..

Hmm... det e ett jävligt stort ställe asså! tappa tillome bort mej hahaah o sprang runt mellan folk o hej o hå. Träffade folk man kände, dt va naajs :)
O faan va lätt dt va o tigga cigg heelt sjukt. Även o snylta dricka hehe..sjukt att ja inte blev mer packad? eller bakis idag? Men thing is att sen drog jag o hedda o nåra o typ tog tuben till kungsan o sen nån jävla buss som åkte runt hela hammarbykajsområdet typ för vi trodde vi skulle på efterfest senså baa deerp o sen så ba stanna den i skanstull iaaf så dt va naaz, blev o dra hem men dt va ju lika bra :) Vi somnade typ 7 på morgonen gehe men ääh.. helt sjukt hur jag pallade jobba idag asså :O jobbade 12-4, egentligen ville  dom att jag skulle jobba 10-19!? Man ba jeeez... chilla yaow. o nu när jag jobba så ba "kaaan du jobba till 18??" o ja ba heeeell noo!

jeez va dom stalkar mej..men junilönen blir fet :]

fan att ingen fotta igår?? Varför gör ja inte det när ja har kameran mee??


Inga kommentarer: