lördag 30 juni 2012

hey langarN long time no see

happ då va systemet stängt o ingen dricka har man till festen ikväll.
Var ju typ ett år sen jag köpte av langare nu så lixom glömt lite hur man gör.. tänkte prova med min senaste, vodkabilen, o bestämde mej för o dra iväg detta mess:
han svarade inte o jag förstår nog varför, har nog glömt hur man kommunicerar me en langare..eller så har han ba bytt nummer.

Men sen tänkte jag att skönt, jag jobbar ju imorrn så palla va bakis o har ändå en 7.0 cider, ska få en starköl av daaavid, köper typ ett 4pack mariestads + en energidryck som jag groggar me lite rödvin här hemifrån = perfa! det lär jag ju bli lagom salongs på... :)

2 kommentarer:

Hedda sa...

HAHAH TINY! XD "kan du fixa vodka yaow?" hahahah vafaaaan!

Tindra Varga sa...

hahahaha kuul ju :D