måndag 14 februari 2011

alla ♥ dag

Yes det äre idag!
Vaknade av veckarklockan o ba "Åååhnej åååneeeeej" o kunde verkligen inte gå upp ur sängen... Sen får ja ett mess från mattias där han frågar om vi äns skulle till skolan idag o då kommer ja på att halva klassen, bland annat jag, inte äns skulle komam till svenskan idag, JAAA :D ba att somna om dåra!
Sen vaknar ja runt 11 o ba, jag har asmycket tid på mej, trött o forvirrad som ja var så tänker ja inte på att ja alltid måste gå upp två timamr innan ja börjar för att komma i tid.. osså ba, gick ja upp typ en timme innan. woops.. Kom typ 1½ timme sent till engelskan men läraren brydde sej inte ;) Gick in, läste min broschyr inför evve och vår lärare för alla andra i klassen hade dragit och hon verkade skitnöjd trots att min broschyr sög och var fett oseriös :p
Konstigt nog har det börjat bli så med engelskan att ju mindre ja anstränger mej, ju högre betyg får jag, haha men skönt det :)
Nu ska ja snart dra till stan för att käka sushi med älsklingen o sen gå på bio :D
hoppas ni också har en bra hjärtedag, puss ♥


1½ år gammal bild på win och jag :)

Inga kommentarer: