söndag 13 februari 2011

innan jag går o duschar...

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Alkohol & Träffa massor av Sköna Människor under dagen/kvällen

Vad gjorde du kl 8 i morse?

Sov?

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?

Skrev mitt förra blogginlägg möjligtvis

Det sista du sa högt?

Typ sjöng med i "I Winn follong you into the dark" eller sa hejdå till mami.

Vad har du druckit idag?

Massor med vatten, Cappucino, Kaffe, juice, mjölk, prickelvatten

Vad var det senaste du åt?

Skitgod gräddig renskavsgryta med potatis o géle som mami gjort.

Vad var det senaste du köpte?

Kanske... Groggvirke till igår (Passionsfruktsjuice)

Vad är det för färg på din ytterdörr?

Mörkbrunt trä, ush

Vad är det för väder hos dig just nu?

Supermörk kväll, ser inte himlen men tror dt e mulet för ser inga stjärnor

Godaste glass-smaken?

Åååh! Typ Ben & Jerrys Phishfood eller Halfbaked om man vill ha bastant glass. Annars fall man vill ha nåt mer transparant så Cactus-Limesorbet. Yummieee!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Nej, eller asså jag tror på attraktion vid första ögonkastet. Sen om man blir kär i nån man enbart vet att den e snygg o har trevlig utstrålning e ju det upp till var och en men aa..

Sover du tungt?

ibland väldigt, ibland inte alls

Drömmer du mycket?

Som hedda skrev: "ööh alla drömmer, frågan är väl snarare kommer du ihåg dina drömmar?"
Jag har perioder då ja kommer ihåg drömmar mer lr mindre

Mardrömmar?

Ganska ofta med tanke på hur mycke/lite ja kommer ihåg

Vilket ämne är roligast i skolan?

Design och psykologi

Trivs du med ditt jobb?

Inte för att ja jobbar men visst

Favoritklädsel?

Åååh mycket... Men Leggins, Stora guldörhängen o guldarmband, Klara färger som lila och rosa, korta kjolar eller klänningar, snygga kilklackar ♥, Adidasjackor, osv..

Favoritlåt just nu?

Svårt, men typ:
På din grind - Chords & Organism 12

Vad ser du om du tittar åt höger?

En fin liten lampa i suddigt glas, min fina mobil, en del av mitt symaskinsbord, min blåa minibar, mitt löshår, en liten spegel, en juiceflaska med vatten i och lite andra grejjer, ;)

Vad gör dig glad just nu?

Typ.. vet inte.. tanken på att göra té och chilla ner i sängen efter duschen?

Vad ska du göra härnäst?

duscha :I

Höger- eller vänsterhänt:

Både och, men brukar säga vänster då jag skriver o ritar med vänster. Men det mesta annat brukar ja göra med höger

Humör just nu:

Ganska chill, Ont i ryggen, Lite halvirriterad på en tjej på tradera

Favoritgodis:

chips o glass o tuggumi

Kläder just nu:

Ljusblå adidasbyxor, vita lågstrumpor med lite lila missfärgning från mina uggs, svart luftig tröjja från gina, snygg zebraBH från hm, rosa spetstrosor från gina.. hehe detaljerat o bra.

Musik just nu:

Timbuktu - Det löser sej

Sommarplaner:

Uppsala reggaefestival, Emmaboda, Skåne as usual, Många sköna öldrickande utesommarkvällar med goda vänner, o sen måste ja fan utomlands, kanske rhodos me hedvig o cesca :D

Hur många kuddar sover du med:

En skitstor, två pyttesmå, två normala huvudkuddar och 3 IKEAdekorativkuddar men som får vara med ändå.. om jag inte glömt någon så 8 stkn hos mej men 2 stkn hos vinne (;

Spelar du nåt instrument:

Inte speciellt aktivt längre men typ trummor, piano o lite lite gitarr

Morgon- eller nattmänniska:

Typ kvällsmänniska, helt klart

Bio eller promenad:

Bio med massa snacks och lång bra film :] ifall dt är sommar så kanske en promenad efteråt

Är du kittlig:

Joo

Snarkar du:

typ några gånger om året

Stjärntecken:

Stenbock! Enligt vissa forskare är mitt nya tecken typ Skytten men tror inte riktigt på såntdär bullshit ändå :p

Äckligaste insekten:

spindlar e dt första som kommer upp men finns galet mycket äckligare och äckligt

Vad vill du jobba som?

Designer, Inredare, Frisör

Stökigt eller välstädat?

Välstädat!! Tyvärr har ja inte så mycket energi till o ha det så :/

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?

Asså man måste ju nån gång

Gillar du att sjunga?

När ja e själv eller full

Anser du att du är stark?

Jorå, jag e faktiskt genetiskt stark :)

Vad gör du om du får hicka?

tänker ååånej för när ja väl fått hicka så har ja det typ 3 ggr till samma dag. Försöker hålla andan o svälja så många gånger dt går lr dricka uppåner

Vad längtar du mest efter just nu?

Lång sikt: VÅREN!
Kort sikt: Mina jävla skor som tydligen skickats...
Kort sikt 2: CSNBIDRAGET :D



snodd från heddo :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kräks på alla vita lågstrumpor som alla brudar är helt galna i! Inför lag på svarta strumpor!